از فایل های ISO چگونه استفاده کنیم ؟

روش های استفاده از فایل های ISO

از آنجا که این فایل بصورت CD Image با پسوند iso می باشند پس از دانلود فایل و برای استفاده می توان به یکی از چهار روش ذیل عمل کرد:

۱- ابتدا توسط نرم افزار های CD Burn (نسخ جدید ویندوز چنین قابلیتی را دارا هستند و نیاز به App جداگانه نیست)، فایل دانلود شده بر روی CD یا DVD و در صورت بزرگ بودن حجم فایل (بیش از ۴/۵ گیگابایت) روی Double Layer DVD نوشته شود و سپس سرور با این CD/DVD بوت گردد.

ISO Burn Disk

۲- توسط یک نرم افزار، USB Key Utility ( بعنوان نمونه HPE USB Key Utility for Windows ) فایل دانلود شده روی Flash یا همان Cool Disk نوشته شده و سپس سرور با این Flash Disk بوت شود.

HPE USB Key Utility

۳- در این روش ابتدا Image را Mount نموده تا بصورت Virtual CD/DVD در منابع سیستم پدیدار شود و سپس با اتصال به ILO و تعریف Virtual Media در آن، Virtual CD/DVD بصورت یک Local CD/DVD روی سرور ظاهرشده و قابل استفاده خواهد بود.

ILO Virtual Media

۴- در این روش با استفاده از ILO Remote Console و انتخاب Virtual Media در آن، مستقیما Image انتخاب شده و Mount شود. پس از آن مشابه روش سوم، این Virtual CD/DVD بصورت یک Local CD/DVD روی سرور ظاهرشده و قابل استفاده است.

از فایل های ISO چگونه استفاده کنیم ؟ ILO Remote Console

    error: Content is protected !!

    شرکت انديشه نگار در سال ۱۳۷۰ توسط جمعی از متخصصين حوزه های الکترونيک، کامپيوتر و بازرگاني در تهران تأسيس و به شماره ۸۶۴۶۳ ثبت گرديد . حوزه فعالیت کنونی شرکت ارائه راه‌کار‌های مهندسی سیستم‌های پایداری و تبادل اطلاعات است. این شرکت با رويکرد ايجاد يک محيط پويا و تشکيل يک تيم مهندسی جهت انجام پروژه های زيربنايي حوزه IT و گسترش فناوری جديد شروع به فعاليت نموده و طي سابقه درخشان ۲۶ ساله خود پيشرفت هايی داشته است که نشانه های آن پياده سازی پروژه‌های راه‌حل گرا (solution oriented) در حوزه IT است .

    نشانی

    تهران -میرداماد – میدان مادر (محسنی)- پلاک ۵۰ – مجتمع اداری تجاری مریم – طبقه پنجم

    تلفن

    ۰۲۱-۲۲۲۵۶۶۵۵

    پست الکترونیک

    info@enegar.com

    سبد خرید